Elektronik Boş Zaman Kapsamında Dijital Rekreasyon

Stok Kodu:
9786052546505
Boyut:
145-215-0
Sayfa Sayısı:
142
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023-07-25
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
8,00
9786052546505
808426
Elektronik Boş Zaman Kapsamında Dijital Rekreasyon
Elektronik Boş Zaman Kapsamında Dijital Rekreasyon
8.00
İnsanların boş zamanlarını değerlendirmek, dinlenmek, bedenen ve zihnen yenilenmek, kaliteli zaman geçirmek vb. amaçlarla, sanal ortamlarda veya gerçek ortamlarla sanal uygulamaların birleştirildiği platformlarda, oyun cihazları, bilgisayarlar, akıllı cep telefonları, VR-BOX 3D gözlükler, oyun konsolları, joystickler vb. teknolojik araçlarla yapılan destinasyon, temalı park, kanyon, antik kent gezileri gibi kültürel faaliyetler, yaban hayatı gözleme gibi doğa faaliyetleri, bisiklete binme gibi spor faaliyetleri, resim yapma gibi sanatsal faaliyetler ve arkadaşlarla buluşma gibi eğlence aktiviteleri dijital rekreasyon kapsamında değerlendirilebilir. Bu kitabın birinci bölümünde elektronik boş zaman kavramı, ikinci bölümünde dijital rekreasyonun tarihi gelişimi, üçüncü bölümünde dijital rekreasyon araçları, dördüncü bölümünde ise, dijital rekreasyon faaliyetleri ile ilgili bilgiler ve bu faaliyetlerin sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve metaverse uygulamalarının örneklerine yer verilmiştir.
İnsanların boş zamanlarını değerlendirmek, dinlenmek, bedenen ve zihnen yenilenmek, kaliteli zaman geçirmek vb. amaçlarla, sanal ortamlarda veya gerçek ortamlarla sanal uygulamaların birleştirildiği platformlarda, oyun cihazları, bilgisayarlar, akıllı cep telefonları, VR-BOX 3D gözlükler, oyun konsolları, joystickler vb. teknolojik araçlarla yapılan destinasyon, temalı park, kanyon, antik kent gezileri gibi kültürel faaliyetler, yaban hayatı gözleme gibi doğa faaliyetleri, bisiklete binme gibi spor faaliyetleri, resim yapma gibi sanatsal faaliyetler ve arkadaşlarla buluşma gibi eğlence aktiviteleri dijital rekreasyon kapsamında değerlendirilebilir. Bu kitabın birinci bölümünde elektronik boş zaman kavramı, ikinci bölümünde dijital rekreasyonun tarihi gelişimi, üçüncü bölümünde dijital rekreasyon araçları, dördüncü bölümünde ise, dijital rekreasyon faaliyetleri ile ilgili bilgiler ve bu faaliyetlerin sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve metaverse uygulamalarının örneklerine yer verilmiştir.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat